Praktische Erziehungs-und Unterrichtslehre von Dr. N. Sparschuh, Lehrer an der Großherzogl. Hessischen Realschule zu Mainz, in zwei Theilen
Erster Theil, Die häuslige Erziehung Erster Theil, Die häuslige Erziehung

Main Author: Sparschuh, N., 19. století
Format: Books
Language: German
Published: Frankfurt a. M : Verlag der Andreäischen Bucghandlung 1845
Subjects:
Online Access: Digitalizovaný dokument
Item Description: Výzdoba: Ozdobné linky
Note (binding): Vazba papírová na dřevěné desce, slepotisk s rostlinnými motivy, zlacený hřbet, zbytky červenozelené ořízky
Physical Description: [7], 342, [2] s. ; 8°
Books
LEADER 01615nam a2200385 a 4500
001 mzk03001185078
003 CZ BrMZK
005 20130301131539.0
007 ta
008 120516s1845 gw f |||| 0 ger|d
990 |a BK 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
072 7 |a 094.5  |x Tisky (19. století)  |2 Konspekt  |9 12 
080 |a 37.03-053.2  |2 MRF 
080 |a 371.671  |2 MRF 
080 |a 025.171  |2 MRF 
100 1 |a Sparschuh, N.,  |d 19. století  |4 aut 
245 1 0 |a Praktische Erziehungs-und Unterrichtslehre von Dr. N. Sparschuh, Lehrer an der Großherzogl. Hessischen Realschule zu Mainz, in zwei Theilen.  |n Erster Theil,  |p Die häuslige Erziehung 
246 3 3 |a Anleitung zur häuslichen Erziehung für denkende Eltern 
260 |a Frankfurt a. M :  |b Verlag der Andreäischen Bucghandlung,  |c 1845 
300 |a [7], 342, [2] s. ;  |c 8° 
500 |a Výzdoba: Ozdobné linky 
563 |a Vazba papírová na dřevěné desce, slepotisk s rostlinnými motivy, zlacený hřbet, zbytky červenozelené ořízky 
650 7 |a výchova dítěte  |7 ph127420  |2 czenas 
650 7 |a učební texty  |7 ph126976  |2 czenas 
650 7 |a historické knihovní fondy  |7 ph172933  |2 czenas 
856 4 1 |u https://imageserver.mzk.cz/mzk03/001/185/078/328100205764.titul  |y Digitalizovaný dokument 
910 |a BOE950  |b R - S. II. c. 30 
978 |b Andreä - dílna  |a Frankfurt a.M.  |c 1845 
984 |a Frankfurt nad Mohanem  |b Německo 
985 |a 1801-1850 
980 |c 205764  |g R - S. II. c. 30  |1 328100205764  |p BNr. 23582 
991 |k rajhrad 
996 |e BOE950  |c R - S. II. c. 30